miercuri, 3 martie 2010

Diferit

Ai avut dreptate.Scuze daca nu te-am luat in seama sau daca m-am suparat pe tine.Dar am crezut ca nu poate fi adevarat.Am crezut ca e doar o alta morala de la un alt prieten care il deranjeaza ca sunt tot timpu cu capul in nori.Nu mam gandit niciodata la consecinte si la urmari.Eram pe principiul "Live life with no regrets"
Stau cateodata si ma gandesc daca am trait-o frumos pana acum sau nu.Merita sa te bagi in incurcaturi asa aiurea,fara sa te gandesti la consecinte?Distractii peste distreactii ,oameni in care iti dai increderea din prima zi ,fara sa ii cunosti cu adevarat sau nici macar sa iesi cu iei.Sau iesi cu iei.Nu stiu.Se ia in considerare ca iti petreci fiecare zi cu o gramada de persoane pe care nici nu le cunosti?
Simt un parfum pe care nu l-am mai simtit de mult.Il simt tot mai des de cand esti langa mine si cand vi la mime si incerci sa te intreci pe tine insuti sau te dai in spectacol.Eu ma uit la tine nestiind cum sa reactionez pentru ca nu te cunosc deloc.Ce mai drama.Nu imi pasa daca te cunosc sau nu.Tot coleg o sa te consider. Nu imi pasa ce parere ai despre mine.Chiar daca e o parere buna sau rea.Nu mai am reactie la parerile strainilor pentru ca stiu ca nu ma cunosc.Vad ca incerci.Incerci sa ma cunosti.Singura problema e ca eu nu vreau sa ma cunosti.Nu vreau sa ma complic cu alte prietenii de pomina.Ma uit la tine si nu imi dau seama..Deja am inteles ca nu esti cine pari a fi.Cand esti in preajma noastra sari in evidenta ca pomul de Craciun in  mijlocul verii.Dar te-am vazut cand esti calm si nesemnificativ in cele mai multe situatii din viata.Te crezi cineva mult mai  bun.
Ups,m-am abatut un pic de la subiect dar m-a batut gandul la alte probleme.Ai avut vreodata sentimemtul acela in care se imprima o mie de ganduri diferite si nu sti pe care s-o rezolvi prima?Poate vrei sa le rezolvi.Eu vreau sa le uit.De ceva timp,de "atunci" ,parca apar tot mai multe probleme,nesemnificative ,dar puse pe suflet se transforma in plumb.Cateodata vreau sa nu mai simt nimic.Poate ar fi mai usor tot.As invata si as avea o cariera faina fara nici un stres.Dar in ultimul timp pun suflet in tot ce misca si tot ce se intampla in  viata mea de la inceputul primaverii.
Nu am vrut sa plec.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu